Obavještavamo Vas da je članica GKM-a MSR otvorila novi multi-store simboličnog naziva "ASK ME" koja se prostire na 700m2 i nalazi se na 2. katu Mepas Mall-a.

U prekrasno uređenom interijeru pronaći ćete pažljivo odabrane  brendove koji nude bogat izbor moderne, elegantne odjeće i obuće za svaku priliku.
Brendove koje smo pomno odabrali su visokokvalitetni, odmjereni i elegantni i sigurni smo da ćete ih vremenom prihvatiti kao svoju omiljenu marku.

Neke od njih ćemo spomenuti :

AVVA je s dokazanim  početkom i donoseći novi koncept muške odjeće izradila autentični modni jezik kojim odražava duh muškarca koji ima stila sa sofisticiranim, mladim i modernim kolekcijama.
AVVA je postala jedna od najvažnijih marki turskog tekstilnog sektora, sa svojim jedinstvenim dizajnom i kvalitetom,  nastavljajući pridobivati divljenje u modi globalno kao turska marka.

Cazador, mšska odjeća za ležernije prilike i sportski look!
Osjećati se ponovo dijelom prirode i u sredinama udaljenim od prirode i okoliša. Često nam izaziva osjećaj čežnje iako nadohvat ruke, životni stil koji se čini nedostižan. Cazadorov kompas nam uvijek pokazuje pravi put. Cazador na Latinskom znači lovac, a u prirodi nijedan lovac bez potrebe ne lovi.Cazador za čovjeka lovi izlazak sunca, svježu rosu na listovima, miris zemlje nakon kiše, miris zapaljene morske soli i vjetar koji slobodno bruji!Cazdor za čovjeka kreira životni stil koji je lagan, autentičan i u skladu sa prirodom. Prenosi vam nesalomljivi život u prirodi i sa entuzijazmom ekstremnih sportova omogućuje bijeg od monotonije. Dođite i osjetite vjetar s nama, u jednom dahu uzmite cijeli nebeski svod. Zatvorite oči, osjetite adrenalin kroz vene dok se držite za ruke sa orlovima i otkrijte zemlju ponovo sa Cazadorom.

CMN
CMN je turski brand za modernog muškarca koji je osnovan 1993 godine,  za cilj ima približiti svjetske modne trendove suvremenom muškarcu.
Želite li izgledati moderno, elegantno i osjećati se ugodno u odjeći koju nosite CMN je pravo mjesto za Vas.
Pomno odabrani dizajn,  te kvalitetni materijali učinili su CMN jednim  od  brendova gdje uspješan i samopouzdan muškarac može pronaći baš sve što mu treba.
Unutar velikog asortimana odjevnih predmeta od svečanih odijela, poslovnih odjela,elegantnih i modernih košulja i kravata, kao i casual odjeće za slobodno vrijeme. Vrlo bitnu stvar koju želimo istaknuti  muške košulje su dostupne od veličine S do XXXL, a odijela, sakoi, jakne od broja 44 do 66.
Možda odijelo nije ono što čini čovjeka, ali lijepo odijelo na Vama sigurno neće proći neopaženo, budite drugačiji – nosite CMN odjela.

Valentino torbe i novčanici (talijanski brend dizajnera Maria Valentina)
Mario Valentino osnovao je Mario Valentino Spa u Napulju 1952. godine. Tvornica je izgrađena u jednoj od najstarijih četvrti u Napulju 1956. godine.
U sedamdesetim i osamdesetim godinama top modeli, kao što su Veruska i Naomi Campbell pomogli su da zaštitni znak bude uspješan, a fotografi Robert Mapplethorpe, Guy Bourdin i Helmut Newton prikazivali su dizajnersku filozofiju Maria Valentina kao pravi oblik umjetnosti. Neki od najpoznatijih kupaca bili su Farah Pahlavi, Jacqueline Kennedy Onassis, Consuelo Crespi, Maria Callas, Liz Taylor, Catherine Deneuve, Catherine Spaak, sestre Kessler, Monica Vitti, Ornella Vanoni, Ilaria Occhini, Laura Efrikian, Stefania Sandrelli i Marcello Mastroianni. Mario Valentino dobio je mnoge nagrade od uglednih osoba, poput predsjednika Republike Italije i Ronalda Regana.

PROŠLOST POSTAJE SADAŠNJOST – VALENTINO TORBE.

KEYS  je brend od kojeg se očekuje mnogo. Brend čiji su dizajneri inspirirani Italijom i Europom.Visok kvalitet materijala kao što je italijanska koža i proizvodnja made in Italy su glavne karakteristike brenda Keys. Možemo još dodati odličan kvalitet izrade ,visok komfort i udobnost kao i inovativnost u pronalazenju novih vrsta materijala i tehnologija za proizvodnju cipela. Muške cipele za sve prigode su u veličinama od 39 do 45, a ženske cipele od broja 35 do 41. Keys je trenutno prisutan u više od 1.500 trgovina u Italiji i diljem svijeta.

ADL ISIK GROUP
Adil Işık Grupa zadovoljava kupce identitetom brenda i vrijednošću svojih modnih marki adL, Codentry, Love My Body i Night Zoom na lokalnim i svjetskim prodajnim mjestima.
Najvažniji elementi koji razlikuju našu marku su:
adL ističe "Blistavu i elegantnu ženu" sa svojim dizajnima.
Codentry predstavlja ambiciozan, energičan i živahan stil. Kreacije „Love My Body“ s trendovskim i alternativnim veličinama preuzima pulsi mode.

Night Zoom  obuhvaća kreacije s intenzivnom umješnošću korištenjem osjetljivih materijala pripremljenih za noćnu kolekciju.
Naše marke adL, Codentry, Love My Body and Night Zoom uvijek imaju za cilj osigurati  visokokvalitetni i široki portfelj proizvoda za naše kupce.
Setre svojom širokom vizijom zauzela je svoje mjesto među glavnim markama u ženskoj odjevnoj industriji. Setre radi na otvaranju prodavaonica u Turskoj i inozemstvu u narednim danima kako  bi održala puls mode.

Setre Textile nastavlja postavljati modne trendove u Turskoj i diljem svijeta s bogatim asortimanom  proizvoda, kvalitetom na tržištu, prestižnom pozicijom s posebnim izgledom, proizvodom, uslugom i kvalitetom usluga koje se temelje na povjerenju.

Miss Poem koja je uhvatila jedan dio povijesti u kratkom vremenu u konfekcijskoj industriji zahvaljujući uspješnoj proizvodnji i strategiji brendiranja, dosegla je oko 120 prodavaonica i 600 trgovina mješovitom robom, najviše oko 60 u Turskoj i više od 50 u inozemstvu. Miss Poem ispunjava veliku prazninu u industriji po svom konceptu razumijevanja maloprodaje, nastavlja svoja ulaganja u vodećim svjetskim gradovima i diljem Turske i neprestano održava svoj rast širenjem mreže prodavaonica.
Miss Poem kreira više od 5000 modela godišnje sa svojim mladim, talentiranim i dinamičnim dizajnerskim timom, nudi mogućnost oblačenja prema različitim vremenima i mjestima dnevnog života.
Kao tvrtka orijentirana na dizajn, koja kontinuirano širi i obnavlja svoju kolekciju i raznolikost proizvoda radi ispunjavanja različitih ukusa i potreba, ima za cilj pružiti "slobodan životni stil" svojim kupcima i postati "globalna marka".

 

DOBRO DOŠLI „ASK ME“!